Amber Lily Black The most important person
Žival : Modro srebrn feniks Minno Palica : vrba, 29 cm, zmajevkin krempelj Število prispevkov : 1396 Birthday : 08/11/1996 Kraj : Bradavičarka
| Naslov sporočila: Jetnik iz Azkabana Sre Avg 19, 2009 1:27 am | |
| Začnemo s tem, ko Krivošap preganja Škrabo. Že na vlaku upravljamo Rona in Hermiono. Zanimivo je, da so nakdanji urok "Flipendo" zamenjali z "Depulso", ki pa ima enak znak, kot ga ima v drugi igri "Riktusempra". Urok "Riktusempra" pa ima znak v obliki deltoida. Na začetku imamo uroke alohomora, riktusempra, depulso in lumos. Na vlaku se moramo spopasti tudi s Pošastno knjigo o pošastih. Ko najdemo Škrabo, pa nas napadejo morakvarji. Naslednja stvar je obramba pred mračnimi silami. Tu se naučimo urok, ki nas pripelje do predmeta, ki ga uročimo, ali pa ta predmet potegne k nam. Spoznamo tudi trgovino Freda in Georga, kjer kupujemo čokoladne žabe (ki v tej igri bolj spominjajo na kuščarja), kartice slavnih čarovnikov in čarobnih bitij (ki jih je kar 80). Kupujemo z bobki vseh okusov, za kupovanje pa imamo tudi kotlovske tortice in buče. Če zberemo vseh 80 kartic, dobimo Harryjevo kartico, kot jo dobimo že v prvih dveh igrih. V igri se učimo še uroka za spreminjanje oblike, ki spremenita stvar v zmaja, ali pa v zajca. Naučimo pa se tudi urok zmrzovanja. Obiskujemo lahko tudi sobo z bobki. Pri urokih tokrat zbiramo 10 ščitov. Zgodba si hitro sledi, saj že po kakšnh treh urah igranja pridemo do Siriusa v Besneči brunarici. Spoznamo tudi bitja kot so ognjeni salamandri, letečih knjig in škrateljcev. Na koncu moramo narediti vse končne izpite in zbrati pri urokih vse ščite, kupiti vsa gesla portretov in narediti vse naloge.
Kako vam je bila všeč ta igra? | |
|